The Shining Star
Really?Oukay.Bestnyaaa. :/
Thursday, December 20, 2012, [0] Alien

Bismillahirrahmanirrahim.Cari feeling kemain lama nak update.Tadak sinar hidayahh.Now,Adaala kod sikit.Bila time lagi nakk senang lenang hupdatee kan.*Lapairmata. Oukayy,nak cakap rasa nak nanges ada,gembira punya perasaan pun ada,tak tentu arahh,and Bermacam macam lagi.Takann laa nakk Mention apa itu perasaan yang adaa dalam hati ni kan.Allah jaa tahu,Yaa hanyaa ALLAH.

Semalam,*Check tarikh .Oukay,19/12 petang tak silap,Mak jang dari KL call.Ingat nakk cakap dengan ayah then adek panggil kata nak cakap dgn aku.Ak'alahh,macamm dahh tahu.Hahaha. -,- Nakk tahuu apa?Haa dah kena panggil pergi KL.Oukay mak jang kata next week.Oukayy tak rasa macam last minute confirm kahh.Apaa punyaa Pengetua Taska.Hahahaha.Btw,Syukurrlaa sebab dapat timba pengalaman plus tadah ilmu kat sana.Mak ayah laa nak sangat aku kesana.Tulahh reject sangat harapan dorang dengan Mak long nak aku jadi CIKGU.Oukay repeat again,CIKGU.Pfttt -,- Macamm tak percayaa jaa akuu nak jadi Cikgu diusia mudaa.Kahkahkahh.Nak tergelakk sambil silat.

Pagi tadi,Mak jang call lagi but kali ni Ayah yang keep up.Aku?Lekaa dengan game yang baru install.Asyik kalahh ja memanjang mana tak menjerit sengsorang kat situ.Then aku tahu ayah sembang sembang dgn Mak jang pasal aku.Ayahh cakapp serupaa redha ja dengan pemergian aku sebagai perantauan.Hahahaha -,- Tahh apaalaa.Lepas tu baruu ayahh slow talk dgn aku even dokkk khusyukk lagi dengan game.Just macammm tadak perasaan nak pergi.Go on jalahh *Dalam hati. Then Ayah say 'Along dah kena ada sana hari Rabu,sebelomm Rabu.Naik bas dengan Kak Nawar *AnakPakTam malamm selasa.Haaaa,Ternganga aku.Langsong tak fokuss main game,Dari tak jatuh skateboard,Terus terjunamm dalamm sungai.Kacauu line :/ But,Tak rasaa awal kaa?Takk sempat nak spend gather dgn budak kelas.Jamuan kelas tabuad lagi,Hangout takk jadi lagi.Semata mata Kenduri rumah Mus jalah.Tuh pun yana,Hanis,wawa mayb tabole pergi.Manaa aku tak teriakk mengaduu kat Yana.Baruu nak start kerjaa pulakk depa.Ummi dahh nak prepare PLKN tak lama lagi.Annur pulakk dalam Whatsapp meratapi pemergian aku.Serious dahh jadi tak tenang akuu nak pergi.Alahhh,Macamm mana ni? :'/


Baju kurung,Tudung,Stokin.Oukayy memang kena bawakk.Terbongkang aku nak cari nanti kat sanaa,buat muka tebal pergi pinjamm.Tanakkkk!Yahh,Itu permulaan.Permulaan hidup,dari baik ke Lebih baik.Bukan permulaan kod,Haaa,Hentahh.Allah jaa tahuu,Hanya Allah.Kat sana dahh jarang On,Wifi mayb tadakk.Kaaa buat muka tebal lagi nakk pi pinjamm Broadband and laptop akak akak sanaa.Takk kamcing lagi nakk buad cekang.Takpayahh! Kat sana,NO LAPTOP,NO WIFI.Oukay ngorat anakk jiran sebelah mintakk password wifi,Kcunn. *Silly*

Tanakk dahh taip banyak,serious mengantokk tatau nak habaq sebab tunggu feeling nak hupdatee blogg.Kemainn lamaa.Please jangann rinduu hamba diperantauan,Please jangan rinduu hamba tak hupdatee kerap.InsyaAllah pasti akan hupdate walauu sepotong roti,Ehh ayatt melalui Hp touch 3310 sayaa.If Allah wills it. ^^y

*Tak jelas Zaty kerjaa apaa kat KL?Oukay jadi cikgu tadika,Tadikaa macam pasti utk pagi dan petang Nursery,Jaga budak budak. *Babysister.

*7Jan tabolehh Boleh get back dengan Budak kelas balik time taklimat UPU,Sebab sekolahh baru start and langsong tabole balikk *Arahan Ayah





Annoying -.-'

P/s:Rinduu dengan Amy,Syahadah,Izat,Farihah.:(
      :Rinduu budak kelas yang Gedik semuanyaa,Oukay,Sporting and caring
      :Tak sempat nak buad entry pasal dorang :( #SadLife



Pwincess
Bonjour fellas


Don't have crush.I know who I am.Don't judge me Behind my "hmm" there are lots of things I wanna say to you. Gangster and No feeling to love right now.Waiting my Imam
ABOUT ENTRY

izzatysulaiman_
Taggie Board
no harsh word flease

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha





Taylor Swifearless - Taylor Swift