The Shining Star
Really sorry
Saturday, December 29, 2012, [0] Alien

Assalamualaikum.Entry kali ni buat noramelia rusli.Hmmph sory sebab tak dapat jumpakk hang rituhh.Serious always dgn nightmare,hidupp dalamm serba salahh.Bukan tanakk jumpak,Aku memang tadak time.Izat pun dah pergi Kl kan,Farihah ayahh dia memang tak bg keluar.Aku rasa macam hang marah aku.Beb,dah lamaa kitaa kawan kann.Dari Form .Yaaa dah nak masuk 5years.The first time have a GENG.Apa pun terjadi,jauh manaa pun kita semua,aku takann pernah pun nak lupa hampa,nak lupaa kenangan kitaaa.Amy,duluu aku selalukann menages.Menages tiap tiap hari sebab bendaa bodoh.Hang dengan Kak Syue jaaa yg selalu pujukk aku.Tak pernahh jemu utk selalu dekat dgn aku.Serious,Rinduu,sayangg hang.Aku tabolehh nakk tipuu perasaan aku utk lupaa hampaa semua.InsyaAllah oneday kitaa akan jumpak sama sama.Ikatan ni takann putus if Allah give our permission to go on tht Relation,That friendship.


Kalauu boleh aku nak repeat semuaa benda ni.Serious.Just aku nak Cut apaa yg jadi pasal Couple malam tu.Allah ja tahu :')


Just Izat jaa yg stay in kelas dengan aku.Terubat jugakk kerinduan aku kat hampaa semua.Amy,aku tadak hang,Izat laa tempat aku ngadu.Dia anggap aku Kembar diaaa.Heaven nyaaa.Hahahaha. :') But Amy,hang the number one.Tadakk galang gantinyaaa *lapairmata




Akuu harap persahabatan kita akan sampai Jannah.InsyaAllah.
Sila Scroll down utk tgk Entry yg lepas.Maaf tak bagi tahuu awal.
Aku dah lama tak topup.Hmphh Sory kalauu tersakitkan hati hang,tak tepati janji.


IKHLAS FROM IZZATY SULAIMAN*






Pwincess
Bonjour fellas


Don't have crush.I know who I am.Don't judge me Behind my "hmm" there are lots of things I wanna say to you. Gangster and No feeling to love right now.Waiting my Imam
ABOUT ENTRY

izzatysulaiman_
Taggie Board
no harsh word flease

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha





Taylor Swifearless - Taylor Swift