The Shining Star
study.
Friday, March 2, 2012, [0] Alien


my mum bubbling to me , ' along , sudahh la , pegy study .' serious , after this oukayy . :\ scared about examination next week , 5 Mac until 8 Mac . Teacher Naza say , ' if you all student class 5 SCIENCE , paper BI dapat result bawah 50 , tuhh pusing pokok kat luar sana , sambi nyanyi lagu Twinkle Twinkle Little Star then last round kisss pokok tuh ' seriously , kakak-2 , abang-2 tahunn lepas penahh kena kod , so , memang teacher tak main-2 la . :\ Cikgu Azma plakk ' Kamu kena dapat A Maths eh exam kali nih , pastikan satu kelas dapat A , if ada yang B , c or so on , memang kamu belajar bersila luar kelas ' serious again , tanak buad free show depan kelas . ;\ . Ckgu Muna plakk ' kalau korang dapat sejarah markah spoil siap korang ' gulpppp . habesss a cikgu tahuu nih semua jadi straight . bfttt -,- tahu , ini untuk kebaikan :) so , nihh jehh nak type . doakan kitee oukeng . assalamualaikum . :)



Pwincess
Bonjour fellas


Don't have crush.I know who I am.Don't judge me Behind my "hmm" there are lots of things I wanna say to you. Gangster and No feeling to love right now.Waiting my Imam
ABOUT ENTRY

izzatysulaiman_
Taggie Board
no harsh word flease

credits
big thanks

Edited by : Najmi Supian
Basecode : Iyra Monster
Another code : Kak Nazihah | Nauna Lettha





Taylor Swifearless - Taylor Swift